Hétvége !

szombat azaz vasárnap

Sziasztok !

A hétvége hangulata mindig mindenkinek más, de abban biztosan egyetértünk, hogy ezen a két napon más az időszámítás, valahogy az óra megvadul a percek rohannak.

Én a hangulata miatt szeretem a hétvégéket, még akkor is ha most például a temetőbe ( is ) töltöttem!

Szeretek korán kelni, mindenki nyugodjon meg, nem volt ez mindig így, de valahogy így alakult. Az az ember vagyok aki reggel duzzad az energiától, meg akarja váltani a világot és aztán délutánra ez szépen elfogy!

Szóval a reggel szombaton KB: 06:00 

Megszólal az ébresztőm :

https://www.youtube.com/watch?v=hwATNe3GB8w

Megfőzöm a kávém, a régi kis kotyogóson, már azt szeretem hallgatni, ahogy morgolódik, és a végén hangosan lefőzi a kávém, és elkezd az illat terjengeni a lakásba!

reggeli-kave.jpg

 

Aztán indulás a piacra, az őstermelők, nos ők a kedvencek, a nénik a bácsik, na persze van köztük már dörzsölt is, és a szokásos virág vásárlás, mert, hogy nálam télen nyáron van virág a vázámban!

Aztán most hétvégén még ki kellett mennem a kis falumba a kis temetőbe.

fp.jpg

Szüleim már nem élnek, és hozzájuk járok, és most az volt a terv, hogy  a sírok körül apró murva kavicsokat szórunk, hogy ne legyen sár, és mert akkor nem nő a gaz!

Nos és el is jutottam oda, amit tulajdonképpen a mondandóm lett volna!

Temető: persze falusi temetőről beszélek, domboldalon, csend és béke, és csak teszel veszel és jönnek mennek a gondolatok, ilyenkor még beszélek is a szüleimmel, és megnyugszom, van hogy csak jól kisírom a búmat és bánatomat.

Mikor még kislányként Anyukámmal jártam a temetőbe, sosem értettem, hogy miért van az, hogy nénik sírnak a temetőbe és már rég elvesztették a hozzátartozójukat, és még most is sírdogálnak!

Már tudom. Ez az a hely, ahová belépsz, és nyugodtan sírhatsz, mert itt természetes, senki nem néz rád furcsán, senki nem mondja : "Hagyd abba és szedd össze magad! "

Sírhatsz szépen csendben, mert valaki meghalt a családból, sírhatsz ha magányosnak érzed magad, sírhatsz ha fáj  a lábad, fáj a lelked, sírhatsz mert megbántottak, bármiért sírhatsz mert itt létjogosultsága van a sírásnak!

Szeretek a temetőbe járni, megnyugtat!