Megfelelni vagy nem megfelelni vagy is írni, de még is hogyan ?

Jó reggelt kedves Földlakók !

Nos, ez a blogírás, feladta nekem a leckét, de persze a kezdeti lelkesedés még tart, tehát semmi gáz :)

Csak, ahogy látja az ember lánya a többi blogot, milyen szép és rendszerezett, komoly dolgokról írnak, akkor felvetődik bennem az, hogy nekem is olyan blogot kellene szerkesztenem és írnom.

Profit, mert, hogy legyen az ember lánya igényes, nem kell a "gagyi" ahogy a Felséges Úr mondja!

( Felséges Úr  számomra egy fontos személy, azért Felséges Úr  mert egyszer ezt Ő mondta nekem telefonba, hogy Ő Izéváros Felséges Ura, és annyira "nagyképűenbájosvicceskedvesésaranyos" volt ez a beszólás,pontosan azért, mert hogy Ő egy nagyon sikeres ember, de a nagyképűség nagyon távol áll tőle,egyelőre csak ennyi róla, mert biztosan elő fog kerülni még a mondanivalómban )

Na és akkor itt lép elő a dilemma, és most ez jutott eszembe:

William Shakespeare

Hamlet

"Lenni vagy nem lenni: az itt a kérdés."

( megállapítottam közben magamban, hogy azért is jó ez a blogírás, mert így újra átolvastam  Shakespeare kedvelt idézeteit,  és jól esett , ha van kedvetek nézzetek rá. )

https://hu.wikiquote.org/wiki/William_Shakespeare )

Na vissza az eredeti témához, írni, de hogyan megfelelni az előírásoknak, pontról pontra lépkedni, vagy csak írni mint egy naplót, vagy mint egy levelet. Nem bánni a kuszaságot, csacskaságot, csak írni és írni.

Azt hiszem én ezt választom kedves Földlakók, azért is kezdtem bele, hogy ezt a sok gondolatot leírjam, aztán majd történik valami, vagy semmi, de az is egy történés :)

Persze, azért majd megfejtem, hogy mik azok a címkék amiket ki kell töltenem, aztán persze majd adok alcímet is blogomnak, és  lehet még a "Rólam" című nyavalyát is kitöltöm, akkor amikor szeretném :)

Na de most futás, mert nem lesz kész a vasárnapi ebéd :)  és igen ma rántott húst akarok enni, petrezselymes krumplival, uborka salátával, persze húsleves is lesz :)

Szép napot!