A kezdeti lelkesedés....

olyan izé vagyok :(

Hogy milyen is vagyok? :)

Bocsánat, most ez jutott eszembe!

Hogy kicsoda Pom Pom? Hogy nem ismertek? Hohó! Igazán senki sem ismer, mert hol ilyen vagyok, hol olyan. Bámulatosan tudom változtatni az alakomat: ha akarom, olyan vagyok, mint egy szőrpamacs, vagy paróka, vagy egyujjas kifordított bundakesztyű, vagy szobafestőpemzli, vagy papucs orrán pamutbojt. Most leginkább szőrsapkához hasonlítok, ahogy ülök az ágon, egy szép hosszú ágon, föl-he-he-he, le-he-he-he, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...

Bámulatosan tudom változtatni az alakomat 2 kg fel, 2 kg le :)

Na szóval, de igen sajnos mindig nagyon lelkes tudok lenni, ha valami új dolog történik, vagy valami újat  találok ki...stb stb és aztán valahogy, nincs időm, nincs kedvem és elfogyok. Persze újra éledek és akkor hajrá, na most van az egyes számú újra éledésem!

Annyi minden zajlik körülöttem, és bennem, de jó lenne valahogy úgy leírni ezeket, ha valaki erre téved és elolvassa az irományomat, valamit értsen is belőle!

Múltkor írtam picit arról, hogy milyen is volt a múlt, most írok egy pár sort a jelenről!

Most éppen, fülhallgatóval ülök a munkahelyemen, és ezt hallgatom!

ABBA - The Winner Takes It 

https://www.youtube.com/watch?v=JsuVvmKWmTs

   (magyar fordítás szerintem itt a legjobb )

Nem ez a munkám, de most van egy kis szusszanásnyi időm.

Első munkahelyem, és innen szeretnék nyugdíjba is menni! Tudjátok milyen furcsa, 19 éves voltam amikor ide betettem a lábam, izgultam, féltem. Még a másik rendszer működött a szocializmus.Olyan félénk voltam, hogy a büfébe sem mertem lemenni, persze ezt ma már senki nem hiszi el nekem!

Szóval itt ülök, és nem igazán vagyok jól....voltam feleség, voltam élettárs (ez nagyon ronda szó ) és voltam szerető. Most úgy érzem mindben megbuktam. Nővérem szerint nem, és jó lenne ha neki lenne igaza, de én most valahogy úgy érzem megbuktam. Arra gondolok, hogy van valahol egy pont egy pici kis piszok olyan körömalatti, amit nem veszek észre és ott valószínű elbukom és újra és újra kezdem de nem veszem észre mi az a piszok, kosz...

Egy film jutott az eszemben ott is mindig újra és újra kezdődött a buli .

Erre gondolok:

 http://www.port.hu/a_holnap_hatara_edge_of_tomorrow/pls/w/films.film_page?i_film_id=147836

 

Hát most újra felállok, megrázom magam és indulok előre :)

Sok sikert nekem!

 20151111_073319.jpg

Címkék: bánat Duna Abba